Mecz »dimidino vs Kirasjer87
dimidino

Spider

Dungeon Deemer blue
Tower Aine red

Opis gry:

Mapa bez resów po mojej stronie, Kirasjer miał jeszcze 1 restart, nie zdecydował się go użyć. Day 1 - trafiony w karczmie Alamar + Brissa. Haste na Dungu zawsze spoko. Postawiłem oczka i zrobiłem Brissą puchę 80 troglosiów na żywiołakach ognia. Krucho z kasą - 4 hirków i bez większych perspektyw na dofarmienie golda w najbliższych dniach (widać imp cache, podstawiony pod niego alamar z haste). Na horyzoncie widać picket pilnowany przez "lots" szpaków z Cove. Brissa po zrobieniu puchy jest w stanie ustawić się idealnie aby day 2 zakończyć w pickecie. Deemer opluty, musiał podnosić golda. Day 2 - Postawiony up harpii, Imp cache zrobiony, dokupiony 5ty hirek. Brissa bez szwanku wychodzi z walki ze szpakami i na ostatniej kratce łapie picket. "Throng of". Ta gra to tylko zabawa - wchodzę. "8ka". Tracę 3 harpie i 2 trogi. 8 cyców w kieszeni. Mam wrażenie, że maxi by też padło (ale wyszedłbym bez native woja. Brissa dostaje ziemię. Deemer wciąż opluty, nie spina się w chainach. Day 3 - Dokupiony 6 hirek. Split woja: Alamar + Brissa w jednym kierunku z cycami i harpiami Deemer z oczkami i 120 troglosiów w drugim kierunku. Deemer pokazuje ogień po raz pierwszy. Na mapie pojawia się experimental (w części z Brissą i Alamarem). Day 4 - Deemer łapie miasto, pokazuje się pod nim experimental. Alamar z Brissą w drugim kierunku po autostradzie - nie udaje się złapać miasta pomimo czystej jazdy po drodze. Pokazuje się za to miasto, obok niego rękawice na lots piratów. Pod miastem dwell diabła, nie widać strażnika, ciężko więc podjąć decyzję co do przyszłych tur (ekspansja, dwell diabła, experimentale?). Dokupiony 7 hirek (Darkstorm). Day 5 - Alamar odkrywa, że dwell diabła chroniony przez hordę up beholderów. Nie do zrobienia. Pod dwellem jednak widać picket na żywiołakach ognia. Wszystko to 10 kratek pod zamkiem w tej strefie. Brissa dobiega do zamku, gdzie stawiam gildię aby next day podjąć ten picket. Muszę jednak cofnąć wojo z Deemera, który znowu kisi ogóra po drugiej stronie mapy. Dodatkowo - brakuje golda na jednego hirka aby po zrobieniu picketu cofnąć wojo z powrotem do Deemera, więc podejmuję świadomą decyzję o jego opluciu również w następnej turce. Day 6 - Zrobiony Brissą picket - znowu "8ka". 116 i biegam z 16 cyckami. Z supportu - 120 ogórków i 9 oczek. Harpie poszły spać przez morale. Ustawiam chainy przygotowując się pod experimentale. Gildia T2 w dungu. Widać, że będzie krucho z surką, ale do t3 powinienem iść bez przeszkód. Kupiony 8my hirek (Zydar). Day 7 - Otworzone oba experimentale, oba "horde of". Nie decyduję się wejść w żaden z nich (sprawdzene szczurami bez spelli, jedyne co miałem to 16 cyców). Zbrakło 1 siarki do T3. 121 - Wojsko biega 3cią turę "góra-dół", dobieram native wojo, ale w końcu Brissa z wyciągniętymi turę wcześmniej rękawicami sięga experimentala. Maxi. Wychodzę ze stratą ogórków (zostało 50), ale bez straty cyca. Odkrywam puchę na hordzie max centaurów. Obok puchy chatka z wiedźmą - oferuje magię ziemii. W okolicy kilka magów, w tym Loynis (którego kupiłem 117 wyrzucając jednego ze szczurów), Alamar i Zydar. Alamar dobił scholar, nauczył Brissę i Loynisa resurection. Postawione T3. Ekspansja tragiczna (3 zamki). 122 - Tura przygotowawcza. Brissa po zrobionym experimentalu i przekazanym resureccie biegnie po studnię i podstawia się pod poddaniem aby w next turze sieknąć experimental + cyclops stockpile. Magowie zbierają chatkę z ziemią, postawione T4 (ale bez szans na rolla). 123 - Brissa robi maxi experimental i mini stockpile. Pierwszy roll - bez TP. Wciąż tylko 3 miasta. 8 gigantów + 16 cyca. Brak w zasięgu wzroku opcji farmienia surki. Czas na ekspansję. Brissa oddaje wojo, idzie ono w dwóch kierunkach - 3k oraz 9k (50% szans, że 9k to conflux AI, co też jest faktycznym stanem). 124 - TP po drugim rollu. Zajęty AI Confluxa (gdzie poszło 8 gigantów). Brissa z TP robi Red Tower - rozmiar 2 i barakaduje się w Confluxie. Drugi kierunek exploracji (cycki + oczka) nie daje miasta. Pojawia się tam jednak utopia. Deemer + Brissa z TP i maną na kolejną turkę. Loynis podstawiony pod churchyard dobijający mu ziemię + przekazanie od Alamara TP i regen many w next turze. 125 - turka farmienia, wyciągnięcie 2 churchyardów, rozbicie AI Confluxa (dał tarczę króla gnolli, fajnie pod topkę). Alamar rozdaje TP, Loynis i Darkstorm z ziemią i TP po przekazaniu przez Alamara. Churche gówno dają i Brissa ze statami 2/4/10/6 musi podjąć decyzję co dalej. Cyklopy zajmują miasto AI (bez oporu), topka dostępna w next turze. Brissa decyduje się na double many i ustawia pod topę. 126 - opp poddał grę. Nie wiem niestety dlaczego, napisał jedynie "wszystko było, ale drogi za długie". Po loadzie sprawdzam topkę - mini, dawała SOJ oraz Sentinel's shield. Brissa wychodziła z topy ze statami 4/18/18/11, ale byłem bez perspektyw na T5 (słaba ekspancja oraz brak banków sury w zasięgu wzroku. Prawdopodobna kontynuacja gry z mojej strony to dalsza ekspancja na gigantach i cyklopach w 3 lub 4 kierunkach i modlenie się o stockpile blisko zamków, które "połykałaby" Brissa. W międzyczasie chciałbym oczywiście postawić też Uniwerek aby magom kupić powietrze. Myślę, że gra miała potencjał kończyć się najwcześniej 135/136 - jeśli rozegrałbym ją poprawnie w late (a timer gryzł niestety po tym jak w pierwszym tygodniu przepaliłem go na decyzje logistyczne i walki Brissą).

Tura zakończenia: 126

Zwyciężył: dimidino

Mecz wprowadził: dimidino


Zwycięzca meczu: dimidino

Kirasjer87