Mecz »[SDK] Ravciozo vs Narmalcil
[SDK] Ravciozo

Nostalgia

Tower Solmyr blue
Cove Anabel red

Opis gry:

Zacięta i trudna gra z mocnym tempem u obu. U mnie sam początek tragiczny - bloki strzeleckie, moralka up impa w gremliny. No chamstwo. Koło 114 odkryłem konsę syjamską, a Aine zajmując wioskę towera pokazała ziemię. Wtedy się trochę rozjaśniło. Zrobiła miniczkę w 115 i potem od razu drugą, bo okazało się, że obie mini. Ta druga mogła być złą decyzją, bo pozbawiłem się calutkiego wojska towera (niskie staty + bez many robiłem drugą). Więc w 121 wszedłem po prostu z dwoma aniołami i niczym więcej, bo na nagi brakowało siana. Była jeszcze inna konsa na startówce, ale nie było czym jej wziąć. Gildia leciała szybko, ale bodajże 4+2 czy 4+3, więc nieprędko poskakałem. Tym bardziej, że ziemniaki 3 wpadły, ale powietrz 0. Więc pod late nie był to dobry setup, a to oppcio dysponował fluxem. O tyle dobrze, że 2 anioły zająły 2 AI-e, więc była jakaś baza wypadowa i kasa. Przełomem była turka 122, gdzie 2 anioły ultra giga chainem sczyściły pół mapy i zamieniły się w 8 aniołów xD Te 8 aniołów już w 124 wryły się w Ramp AI u Narmalcila - ryzykownym atakiem na szczurze bez możliwości powrotu. Na szczęście skończyło się dobrze, zajęciem tego rampa i 2 okolicznych wiosek niebawem. Mapka rozpieszczała, ustawiałem się pod topy i chciałem jak najszybciej kończyć, ale opp grał dobrze. Mój wyzoerwany timer wykorzystywał na przejmowanie miast podstawionymi szczurami, a także wcześniej ogarnął DDka. To, w połączeniu z fluxem, dało mu możliwość ostatecznego wygrania tej gry chyba. Mocnym atakiem zbił mi Aine, która była najbliższa byciu u mnie full kontrolem i o mało zająłby mi gildię gdzie siedział koleny kontrol. W turze DDka gildiowego wpadł też DDk z (czwartej?) topy, 16 archów w Castlu (a nie, dopiero planowałem je stawiać w 132 po odbiciu castla) i...i okazało się, że oponenta Grindan miał tylko tyle ruchu, by zbić Aine, ale nie by się wycofać. Po zabiciu Grindana, oppciu poddał. TFP gg, ładnie poklikane!

Tura zakończenia: 132

Zwyciężył: [SDK] Ravciozo

Mecz wprowadził: [SDK] Ravciozo

8xm12

Fortress Adrienne red
Castle Valeska blue

Opis gry:

Kolejna trudna, męcząca gierka. Narmalcil wie jak się postawić. Dostałem super startówkę, pełno kasy, nawet hydrę week 1 postawiłem dla zabawy. Udało się fajnie zająć cytkę AI na greenie, ogarnąć konsę dwójkę na mass cursie na start week 2 i ogólnie było dobrze. Poza jednym szczegółem....jest 123, a ja mam tylko miasta z t3 gildii xD Chyba 124 czy 125 przejąłem fluxa na tanie, gdzie zacząłem lecieć z gildią. Ale jak się zaczyna lecieć z gildią 124/5 i dostaje 3+4 czy tam 4+4, to chyba się wściec można, nie? O tyle dobrze, że oppcio też przez długi czas nie miał miasta t5, co dało się wywnioskować karczmy. Ogólnie to chyba mimo wczesnych aniołów nie szło mu najlepiej, bo zgromadził 1:10h timera koło 132 xD. No ale to mu się opłaciło, bo do końca gry zdążył go calutkiego wykorzystać. Ja zresztą też miałem z 55 minut, a ostatecznie 4. tydzień już było zerowanie i klęcie na timer. Więc coś w tym jest. No ale opp mimo 18 aniołów i znacznie lepszych top, nie miał podjazdu kontrolnie. U mnie uniwerek robił cuda, dając 7 kontroli (6 full, 4 z logą) do końca gry. A koło 136 już było 5 full i tak. W tym dostawałem takie prezenty jak np. w 131 w karczmie Labetha, którą zabiłem AI-owi która była już gotowym kontrolnym xDDDDD Ostatecznie było dużo kontrolnego męczenia buły - opp zabił mi Mirlandę, ja jemu Alamara. Crag wyjęty na 5. z więzienia (offka + naleśniki [znajdowanie drogi]) koło 125 dostał kupioną ziemię i powietrze, sam dodał wisdom, logę, dowodzenie i interferkę. Więc w FB, jeśli miałbym manę, to możliwe że nawet oppa przewagę armii bym wyjaśnił, bo Dury była niegotowa do walki. Opp fajnie kąsał na hirkach 30 many dzięki KPkowi z topy, ale ostatecznie udało się go zdusić. W trakcie klepania szedłem po jego kolejne miasto, by zostawić go na dosłownie jednym. Tak więc duszenie wyszło ładnie. Choć ten counterplay spoko mu wychodził. Fajne dwie mocne gierki w znakomitej atmosferze, życzę Narmalcilowi jak najlepszych wyników przez resztę sezonu! GG TFP P.S. Jak się zbija pink AI zabunkrowanego w Factory na castlu mającego 20 automatonów, 10 czerwiów, 6 szeryfów i 4 Koatle? xDDD Plus inne jednostki ofc

Tura zakończenia: 146

Zwyciężył: [SDK] Ravciozo

Mecz wprowadził: [SDK] Ravciozo


Zwycięzca meczu: [SDK] Ravciozo

Narmalcil