Przyjemna mapa na początek - dwell elfa i enta, bardzo proste guardy do stref bocznych, piket trójka na demonach - idealny na start. Potem w bocznej strefie eksperimental 3. Dość sporo kasy i surki dostępnych do wyzbierania. Tylko potem lipa, długo nic nie mogłem znaleźć. Budowałem gildię w rampie i już 126 po zaledwie 4 rolkach miałem tp. Res był z bomby.
Przeciwnik stawiał w towerze, też miał resa z bomby, do tp z tego co widziałem się nie dorolował.
Gra przyspieszyła w 127 - pick Aerisa okazał się fartowny. Bardzo chciał zostać alkoholikiem i piromanem - więc musiałem mu wyekspić scouting - co spowodowało że zobaczył konsę w treżaku. Była maxi, więc z tp i 4 aniołami farma ostro przyspieszyła. W 131 przeszedłem na stronę przeciwnika i w 132 doszło do spotkania. Po stracie większości armii, zniechęcony przeciwnik poddał grę.